Atsiliepimai
Aprašymas
Monografija „Nestacionarieji ir kvazistatiniai geležinkelio traukinių judėjimo režimai" skirta skaitytojui, besidominčiam traukinyje, kaip netiesinėje daugiamasėje mechaninėje sistemoje, vykstančiais procesais. Šie vyksta traukiniui pajudant iš vietos, stabdant, keičiant traukos jėgą, judant kalnuoto profilio keliu.
Knygoje aprašomos užduotys sprendžiamos taikant traukinių judėjimo pereinamųjų arba nestacionariųjų procesų teoriją. Tam sukurta speciali programinė įranga, pagrįsta monografijos autorių sukurta traukinių judėjimo pereinamųjų režimų teorija.
Knyga „Nestacionarieji ir kvazistatiniai geležinkelio traukinių judėjimo režimai" sudaryta taip, kad skaitytojas pradžioje susipažintų su traukinių sąstatų schemomis ir matematiniais modeliais traukinio judėjimui modeliuoti. Taip pat aprašoma informacinės sistemos „Traukinio dinamikos analizatorius" elementų tarpusavio sąsaja.
Autoriai monografiją „Nestacionarieji ir kvazistatiniai geležinkelio traukinių judėjimo režimai" rekomenduoja geležinkelių traukos klausimus nuodugniau nagrinėjantiems doktorantams ir pažengusiems magistrantams.
This book is intended to introduce the processes that take place in the non-linear multi-mass mechanical system of the train in the processes of starting, braking, changing the force of draught, moving in broken way profile. The solution of the above mentioned tasks is based on the theory of the transitional or non-stationary conditions of the train movement which was developed by Professor V. A. Lazaryan in Dniepropetrovsk Institute of Railway Transport, and perfected by his follower Professor E. P. Blokhin – one of the coauthors of this book, and other scientific workers of this institute branch research laboratory. This book structure is as follows: first the authors introduce calculation schemes, mathematical models which should help to model the movement of a train.
EXTRA 10 % nuolaida su kodu: IMU10
Akcija baigiasi už 05:44:06
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Monografija „Nestacionarieji ir kvazistatiniai geležinkelio traukinių judėjimo režimai" skirta skaitytojui, besidominčiam traukinyje, kaip netiesinėje daugiamasėje mechaninėje sistemoje, vykstančiais procesais. Šie vyksta traukiniui pajudant iš vietos, stabdant, keičiant traukos jėgą, judant kalnuoto profilio keliu.
Knygoje aprašomos užduotys sprendžiamos taikant traukinių judėjimo pereinamųjų arba nestacionariųjų procesų teoriją. Tam sukurta speciali programinė įranga, pagrįsta monografijos autorių sukurta traukinių judėjimo pereinamųjų režimų teorija.
Knyga „Nestacionarieji ir kvazistatiniai geležinkelio traukinių judėjimo režimai" sudaryta taip, kad skaitytojas pradžioje susipažintų su traukinių sąstatų schemomis ir matematiniais modeliais traukinio judėjimui modeliuoti. Taip pat aprašoma informacinės sistemos „Traukinio dinamikos analizatorius" elementų tarpusavio sąsaja.
Autoriai monografiją „Nestacionarieji ir kvazistatiniai geležinkelio traukinių judėjimo režimai" rekomenduoja geležinkelių traukos klausimus nuodugniau nagrinėjantiems doktorantams ir pažengusiems magistrantams.
This book is intended to introduce the processes that take place in the non-linear multi-mass mechanical system of the train in the processes of starting, braking, changing the force of draught, moving in broken way profile. The solution of the above mentioned tasks is based on the theory of the transitional or non-stationary conditions of the train movement which was developed by Professor V. A. Lazaryan in Dniepropetrovsk Institute of Railway Transport, and perfected by his follower Professor E. P. Blokhin – one of the coauthors of this book, and other scientific workers of this institute branch research laboratory. This book structure is as follows: first the authors introduce calculation schemes, mathematical models which should help to model the movement of a train.
Atsiliepimai